Predmetni splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem oz. uporabnikom.
S spletno trgovino E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit, ki se nahajajo na spletni strani www.e-leclerc.si, upravljata gospodarski družbi RUDNIDIS trgovina, d.o.o., Jurčkova cesta 225, 1000 Ljubljana, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za vprašanja, ki s temi splošnimi pogoji niso podrobneje urejena, veljajo pravila Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631; v nadaljevanju: OZ), Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18; v nadaljevanju: ZVPot), Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo; v nadaljevanju: ZVOP-1) ter druga zakonodaja, veljavna v trenutku oddaje naročila v spletni trgovini. Ti splošni pogoji so usklajeni z omenjeno zakonodajo ter s priporočili Trgovinske zbornice Slovenije.
Predmetni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.e-leclerc.si z namenom, da se kupec lahko z njimi kadar koli seznani.
Za nakup preko spletne trgovine E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit, ki se nahaja na spletni strani www.e-leclerc.si, ne velja pravica kupca do vračila izdelka v dvajsetih dneh od dneva nakupa, ki jo prodajalec nudi kupcem pri prodaji v svoji (fizični) trgovini (https://www.e-leclerc.si/o-nas/dodatne-storitve/vracilo-izdelka).
OPREDELITEV POJMOV
Spletna trgovina E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit so del gibanja E.Leclerc. Spletna stran www.e-leclerc.si omogoča stranki, da se poveže z izbrano trgovino E.tehnika ali E.Leclerc Bon Apetit in opravi svoje spletno naročilo.
Prodajalec v spletni trgovini E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit Ljubljana je družba RUDNIDIS trgovina, d.o.o., Jurčkova cesta 225, 1000 Ljubljana.
Kupec oz. uporabnik je fizična oseba ali pravna oseba, ki na spletnem mestu spletne trgovine odda naročilo z obveznostjo plačila in kupi izdelke, ki jih ponuja prodajalec.
Upravljalec osebnih podatkov je družba RUDNIDIS trgovina d.o.o., Jurčkova cesta 225, 1000 Ljubljana.
IZDELKI
Fotografije izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit na spletni strani www.e-leclerc.si, so simbolične in ponazarjajo izdelke, ki so na voljo uporabniku. Prodajalec ni odgovoren za morebitne minimalne razlike med izdelki in njihovimi prikazi v spletni trgovini.
REGISTRACIJA IN POSTOPEK NAKUPA
Uporabnik lahko v spletni trgovini E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit odda svoje naročilo kadarkoli, 24 ur na dan, vseh 7 dni v tednu.
Registracija uporabnika ni potrebna, kar pomeni, da se brskanje po izdelkih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka) ter številka kartice E.Leclerc oz. podatek, da kupec kartice E.Leclerc nima. Ti podatki so potrebni za uspešno izvedbo naročila.
Pri oddaji naročila lahko stranka v svojo »košarico« izdelke doda ali jih odvzame, če želi popraviti morebitne napake. Pred končnim potrdilom naročila s klikom na »Kupite sedaj« lahko stranka preveri podrobnosti naročila in popravi morebitne napake tako, da se vrne na podrobnosti svoje košarice.
Z oddajo naročila uporabnik izrecno potrdi, da je prebral določene pogoje, ki se nanašajo na prodajo vsakega izdelka, objavljenega na spletni strani, kot so osnovne značilnosti izdelka, ter jih brezpogojno sprejme. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
E.TEHNIKA
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti z naslovom: »Vaše naročilo: E.Leclerc Slovenija«. Elektronsko sporočilo o prejemu naročila vsebuje referenčno številko naročila, seznam naročenih izdelkov, način in rok prevzema naročila.
Prodajalec po prejemu naročila tega pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter pripravi naročene izdelke za prevzem.
Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Za prevzem naročila se mora kupec zglasiti na naslovu, ki je naveden na naročilnici
(elektronska pošta z naslovom: »Vaše naročilo: E.Leclerc Slovenija«), v roku, navedenem na naročilnici. Ob prevzemu naročila mora stranka predložiti naročilnico ali referenčno številko naročila, svojo kartico zvestobe E.Leclerc in po potrebi tudi osebni dokument.
Ob prevzemu naročila se mora stranka prepričati o ustreznosti naročila.
Maksimalni rok prevzema naročila je 4 dni od datuma naročila. Blago, ki je predmet naročila, se po izteku tega roka ne hrani več.
Plačilo izdelkov je možno samo ob prevzemu – z gotovino, plačilnimi karticami alidarilnim bonom E.Leclerc. Možna je tudi sklenitev hitrega kredita v vrednosti do 1500
EUR. Podrobnosti kreditne pogodbe se uredi osebno ob prevzemu izdelkov
Kupoprodajna pogodba v spletni trgovini E.tehnika med prodajalcem in kupcem je
sklenjena v trenutku, ko ponudnik prevzame naročene izdelke in opravi plačilo teh.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
E.LECLERC BON APETIT
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti z naslovom: »Vaše
naročilo: E.Leclerc Slovenija«. Elektronsko sporočilo o prejemu naročila vsebuje
referenčno številko naročila, seznam naročenih izdelkov, način, datum in uro
prevzema naročila.
Prodajalec po prejemu naročila tega pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov
ter pripravi naročene izdelke za prevzem.
Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave
pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih
prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec vezan izključno na dobavo
s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do
prodajalca. Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih
podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba dolga in kupec ne želi čakati,
lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu
morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil
ali pa celotno naročilo storniral.
Naročilo ponudnika oz. prodajalca zavezuje pod pogojem, da je med trenutkom
naročila in trenutkom predvidenega prevzema najmanj 48 ur.
Za prevzem naročila se mora kupec zglasiti na naslovu, ki je naveden na naročilnici
(elektronska pošta z naslovom: »Vaše naročilo: E.Leclerc Slovenija«), na dan, datum
in uro, ki jo je sam izbral glede na časovne okvirje, ki jih predlaga spletna trgovina. Ob
prevzemu naročila mora stranka predložiti naročilnico ali referenčno številko naročila
ali svojo kartico zvestobe E.Leclerc in po potrebi tudi osebni dokument.
Ob prevzemu naročila se mora stranka prepričati o ustreznosti naročila.
Maksimalni rok prevzema naročila je isti dan, kot je bil predviden trenutek prevzema
kot izhaja iz naročilnice. Blago, ki je predmet naročila, se po izteku tega roka ne hrani
več.
Kupoprodajna pogodba v spletni trgovini E.Leclerc Bon Apetit med prodajalcem in
kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prevzame naročene izdelke in opravi
plačilo teh.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
CENE IN NAČIN PLAČEVANJA
Spletne cene izdelkov so v evrih ter že vključujejo davke ter stroške priprave blaga. V
primeru akcijske ponudbe, ki vključuje dodaten bon E.Leclerc, je prikazana cena, ki jo
kupec plača. Bon E.Leclerc se obračuna glede na prikazano ceno.
Dostava na dom velja samo za naročila v spletni trgovini E.tehnika, stranka se zanjo
dogovori ob plačilu naročenih izdelkov.
Če uporabnik v spletni trgovini E.tehnika naroči izdelke v vrednosti vsaj 300 EUR, je
oproščen plačila stroškov dostave.
Spletna trgovina v E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit si pridržujejo pravico kadarkoli
spremeniti cene. V primeru, da se po tem, ko je izdelek dodan v košarico, spremeni
cena izdelka, velja tista cena, ki je veljavna v trenutku potrditve naročila.
Kupec v spletni trgovini E.tehnika in E.Leclerc Bon Apetit plačilo izvede neposredno
ob prevzemu v poslovalnici prodajalca.
Izdelki so last prodajalca, dokler plačilo ni v celoti opravljeno.
BONI E.LECLERC
Imetniki kartice zvestobe E.Leclerc lahko tudi v spletni trgovini v E.tehnika koristijo
popuste oz. bone glede na kupljene izdelke in trenutne promocije. Ti boni se na kartico
zvestobe kupca naložijo ob plačilu.
V primeru, da je kupec vrnil blago, za katerega je prejel bon E.Leclerc, se mu vrednost
bonov na Kartici E.Leclerc zniža za znesek bona, ki ga je prejel ob nakupu vrnjenega
blaga. Če je kupec v času od pridobitve bona E. Leclerc do vračila kupnine za vrnjeno
blago bon že izkoristil v katerem izmed hipermarketov E.Leclerc in je na kartici
E.Leclerc premalo sredstev za pokritje zneska bona E.Leclerc, pridobljenega z
nakupom vrnjenega blaga, se samodejno zmanjša kupnina, ki se vrne kupcu, in sicer
za znesek pridobljenega bona.
PRAVICA DO VRAČILA (ODSTOP OD POGODBE)
Kupec ima skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 (štirinajstih)
dneh od prevzema svojega naročila prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne
da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (navedeno velja izključno za fizične
osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).
V primeru odstopa mora kupec blago vrniti na mesto prevzema naročila, in sicer
celoten, nepoškodovan izdelek z originalno embalažo ter v nespremenjeni količini,
skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo. Obrazec se nahaja na spletni strani in
prevzemnem mestu. Stroške pošiljanja oziroma stroške prihoda na mesto, kjer lahko
kupec vrne blago, krije kupec sam. Svojo obveznost vračila blaga mora kupec opraviti
najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od sporočila prodajalcu, da odstopa od pogodbe
skladno s prvim odstavkom tega poglavja.
Prodajalec se zaveže, da bo v primeru odstopa, kupnino, prejeto s strani kupca, takoj,
ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 (štirinajst) dni po prejemu vračila blaga, vrnil
kupcu.
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili
kratek seznam, na kaj bodite pozorni pri nakupu:
• previdno odprite embalažo in ob vrnitvi artikla vrnite nepoškodovano originalno
embalažo,
• pazljivo rokujte z izdelki,
• posebno pazljivo odprite izdelke z lakiranimi črnimi površinami (monitorji, LCD
televizorji …), prav tako posebno pozornost namenite odstranjevanju zaščitnih folij,
da ne povzročite poškod na izdelku (npr. lakiranih površinah),
• v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, dokler niste prepričani o ustreznosti
izdelka za svojo uporabo,
• ne opravite aktivacije in registracije programske opreme, prenosniki, namizni in
tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju,
• ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska
oprema),
• artikli z opaznimi sledmi uporabe (praske, madeži, umazanija, prah, dlake,) niso
predmet odstopa od pogodbe, ker so higiensko oporečni,
• ne vgrajujte aparatov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam. Vidne
sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri
vgradnji aparatov, zaradi njih odstop od pogodbe ni mogoč.
Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja:
• za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno
njegovim osebnim potrebam,
• za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
• za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik
po dostavi odprl varnostni pečat,
• za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali
higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (odstop od pogodbe ni
mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke
za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic,
prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za
osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original
zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka),
• za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja
blaga.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete,
pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite
od nakupa.
GARANCIJA
Garancija velja na območju Republike Slovenije. Garancijo lahko uveljavljate, kadar
blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali
oglaševalskem sporočilu.
Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec,
prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora
proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim
blagom.
Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali
trgovino, kjer ste izdelek kupili.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne
more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Garancija ne velja:
• če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
• če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
• če je izdelek mehansko poškodovan,
• če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
• če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila.
STVARNE NAPAKE
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne
napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
• če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik
kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane,
• če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je
bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in
ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal
prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami
na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti
prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora
v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar
pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec
mora izdati potrdilo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta
dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v
času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca
zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačan znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev
škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in
prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega
člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o
stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska
razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Upravljavec spletne trgovine se bo ves čas trudil obiskovalcu spletne strani omogočiti
nemoten dostop do spletne trgovine, pri čemer pa ne odgovarja za škodo, ki bi lahko
nastala zaradi nemožnosti uporabe spletne strani www.e-leclerc.si, če je do tega prišlo
zaradi okoliščin, ki ne izhajajo iz njegove sfere.
Upravljavec spletne trgovine prav tako ne odgovarja škodo, ki je posledica uporabe
internetne mreže, kot so na primer prekinitev storitev s strani ponudnika internetnih
storitev, zunanji vdor ali računalniški virusi.
Upravljavec osebnih podatkov ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne
napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob podaji naročila na spletni
strani.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Varstvo vaših osebnih podatkov je za nas zelo pomembno. E.Leclerc se zavezuje
spoštovati najvišje standarde varstva osebnih podatkov, določene s Splošno uredbo o
varstvu osebnih podatkov (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z
dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o
prostem pretoku takin podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES) in vsakokrat
veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Upravljavka osebnih podatkov je družba RUDNIDIS trgovina, d.o.o., Jurčkova cesta
225, 1000 Ljubljana, matična številka 1413694000, davčna številka SI 91433835, ki jo
zastopa direktor Jean-Francois Higonet.
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov družb Rudnidis d.o.o. je: odvetnik Andrej Knehtl, zaposlen pri odvetnici Vesni Gorjup Zupančič, Ul.
škofa Maksimilijana Držečnika 11, 2000 Maribor, elektronski naslov:
[email protected].
Osebne podatke kupcev obdelujemo za namene in v obsegu, ki je potreben za izvedbo
pogodbe o prodaji blaga na daljavo v spletni trgovini E.Leclerc na podlagi b alineje 1.
odstavka 6. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (Uredba (EU)
2016/679).
Za sklenitev pogodbe na daljavo v spletni trgovini E.Leclerc so potrebni naslednji
podatki: ime, priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in kraj, država, elektronski
naslov, telefonska številka kupca. Sklenitev pogodbe brez posredovanja teh podatkov
ni mogoča.
Če je kupec imetnik kartice zvestobe E.Leclerc in pri nakupu v spletni trgovini uporabi
kartico zvestobe, se informacije, ki jih je pridobil upravljavec ob predložitvi kartice
zvestobe (predvsem na blagajnah centrov E.Leclerc, na vseh mestih za naročila in
plačila, na internetu), združijo in se skladno s temi splošnimi pogoji ter splošnimi pogoji,
ki veljajo za kartico zvestobe E.Leclerc, uporabijo za namene izvedbe pogodbe oz.
namene, za katere je bila dana privolitev posameznika.
V kolikor bi bilo zaradi varovanja zdravja to potrebno, bomo kontaktne podatke kupcev
uporabili za obveščanje o odpoklicih izdelkov na podlagi d alineje 1. odstavka 6. člena
Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (Uredba (EU) 2016/679).
Osebni podatki kupcev se bodo hranili največ 15 dni po izročitvi blaga kupcu.
Profiliranja kupcev in avtomatiziranega sprejemanja odločitev v smislu 22. člena
Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (Uredba EUR 2016/679) ne izvajamo.
Kadarkoli lahko zahtevate vpogled v katalog zbirk svojih osebnih podatkov, ki jih
obdelujemo. Pravico imate zahtevati dostop do osebnih podatkov, ki se hranijo o vas,
zahtevati popravek napačno navedenih podatkov, njihov izbris, omejitev obdelave in
pravico podati ugovor obdelavi ter zahtevati prenos podatkov drugemu upravljavcu, pri
čemer lahko določite naj se podatki pošljejo vam ali tretji osebi, kot določajo členi 15 –
22 Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (Uredba (EU) 2016/679).
Vse navedene zahtevke prosimo da podate pisno pri informacijah družbe ali na
elektronski naslov: [email protected].
Vašo zahtevo bomo izpolnili v roku 1 meseca, ta rok se v primeru utemeljenih razlogov
lahko podaljša za največ dva meseca.
Če menite, da je prišlo do nepravilne obdelave vaših osebnih podatkov, imate pravico
vložiti pritožbo na Urad informacijskega pooblaščenca, Zaloška cesta 59, Ljubljana,
www.ip-rs.si.
Vaši osebni podatki ne bodo posredovani v države izven Evropske unije.
Morebitna vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov lahko pošljete na elektronski
naslov: [email protected].
PIŠKOTKI
Spletna trgovina www.e-leclerc.si uporablja piškotke za lažjo povezavo uporabnika in
personalizacijo nakupov. Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na
računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in omogoča analize o
uporabnikovem obisku, številu obiskov in kaj ga zanima v teh obiskih. V piškotku so
osnovni podatki o uporabnikovem obisku določene spletne strani, in sicer (npr. ime
obiskovane spletne strani, ki jo opravi v svetovnem spletišču) se vsebina piškotka
shrani v računalniku uporabnika v posebnem direktoriju. Z dvakratnim klikom na
datoteko dobimo podrobnejše informacije o obiskani spletni strani, datumu in uri
obiska. Vsi ti podatki so shranjeni tudi pri upravljavcu spletne strani, ki jo uporabnik
obiskuje.
Uporabnik lahko piškotke z določenimi nastavitvami briše, izključuje oziroma jih
pogojno uporablja, a posledično uporabnik ne bo mogel uporabljati vseh funkcij
spletišča v polni meri. V osnovi so brskalniki nastavljeni tako, da piškotke sprejemajo,
zavračajo pa nastavljanje piškotkov, ki ne izvirajo iz področja, zapisanega v naslovni
vrstici.
SLUŽBA ZA POMOČ STRANKAM in REŠEVANJE SPOROV
Kupec oz. uporabnik lahko vsa vprašanja, pritožbe ter druge pripombe pošlje službi za
pomoč strankam, in sicer na elektronski naslov [email protected] ali neposredno družbi
RUDNIDIS trgovina, d.o.o., Jurčkova cesta 225, 1000 Ljubljana.
Upravljavec oziroma prodajalec se bo trudil pritožbe in morebitne spore reševati na
miren način, v kolikor pa to ne bo mogoče, pa je za obravnavanje sporov, ki izhajajo iz
razmerja med kupcem ter prodajalcem ali uporabnikom ter upravljavcem, pristojno po
zakonu pristojno sodišče.
Ljubljana, november 2020